Benvenuti in i nostri siti web!

Chì ci hè a differenza trà l'inchiostru à l'acqua è l'inchiostru à l'oliu per a macchina fotografica?

L'inchiostru à base d'oliu hè di diluisce u pigmentu in oliu, cum'è oliu minerale, oliu vegetale, ecc. L'inchiostru aderisce à u mezu per penetrazione è evaporazione di l'oliu nantu à u mezu di stampa; L'inchiostru à basa d'acqua usa l'acqua cum'è mezu di dispersione, è l'inchiostru hè nantu à u mezu di stampa U pigmentu hè attaccatu à u mezu per mezu di penetrazione è evaporazione di l'acqua.

 

L'inchiostri in l'industria di foto sò distinti secondu i so usi. Puderanu esse divisi in dui tippi: Unu hè, inchiostri à base d'acqua, chì utilizanu solventi solubili in acqua è acqua cume cumpunenti principali per dissolve a basa di culore. L'altra hè l'inchiostru à base d'oliu, chì usa solventi non solubili in acqua cum'è cumpunente principale per dissolve a basa di culore. Sicondu a solubilità di i solventi, ponu ancu esse divisi in trè tippi. Prima, l'inchiostri à basa di tintura, chì sò basati nantu à e tinture, sò attualmente aduprate da a maiò parte di e macchine fotografiche d'interiore; secondu, l'inchiostri à basa di pigmenti, chì sò basati nantu à l'inchiostri à base di pigmenti sò aduprati in stampanti à getto d'inchiostru esterni. U terzu, l'inchiostru eco-solvente, in qualchì locu trà mezu, hè adupratu in macchine fotografiche all'aperto. Una attenzione particulare deve esse pagata à sti trè tippi di inchiostri chì ùn ponu micca esse mischiati. E macchine à basa d'acqua ponu aduprà solu inchiostri à base d'acqua, è e macchine à base d'oliu ponu aduprà solu inchiostri solventi debuli è inchiostri solventi. Perchè e cartucce d'inchiostru, i tubi è l'ugelli di macchine à basa d'acqua è à oliu sò diverse quandu a macchina hè installata, Dunque, l'inchiostru ùn pò micca esse usatu indiscriminatamente.

 

Ci sò cinque fattori principali chì influenzanu a qualità di l'inchiostru: dispersante, conducibilità, valore PH, tensione superficiale è viscosità.

1) Dispersante: Hè un agente attivu di superficie, a so funzione hè di migliurà e pruprietà fisiche di a superficia di l'inchiostru, è di valurizà l'affinità è a bagnabilità di l'inchiostru è di a spugna. Dunque, l'inchiostru almacenatu è cundottu attraversu a spugna cuntene generalmente un dispersante.

2) Conduttività: Stu valore hè adupratu per riflettà u livellu di u so cuntenutu di sale. Per l'inchiostri di migliore qualità, u cuntenutu di sale ùn deve micca supera u 0,5% per evità a furmazione di cristalli in l'ugliu. L'inchiostru à base d'oliu decide chì bocca aduprà da secondu a dimensione di particella di u pigmentu. Grandi stampanti inkjet 15pl, 35pl, ecc. Determinanu a precisione di a stampante inkjet secondu a dimensione di particella. Questu hè assai impurtante.

3) Valore PH: si riferisce à u valore pH di u liquidu. A più acida a soluzione, più bassu hè u valore PH. Invece, più alcalina hè a soluzione, più altu hè u valore PH. Per prevene l'inchiostru da corrode l'ugliu, u valore PH deve generalmente esse trà 7-12.

4) Tensione superficiale: Pò influenzà se l'inchiostru pò furmà gocce. L'inchiostru di qualità migliore hà una bassa viscosità è alta tensione superficiale.

5) Viscosità: Hè a resistenza di u liquidu à u flussu. Se a viscosità di l'inchiostru hè troppu grande, interromperà a fornitura d'inchiostru durante u prucessu di stampa; se a viscosità hè troppu chjuca, a testa di l'inchiostru scorrerà durante u prucessu di stampa. L'inchiostru pò esse conservatu per 3-6 mesi à temperatura ambiente normale. S'ellu hè troppu longu o pruvucarà a precipitazione, hà da influenzà l'usu o u tappu. U magazzinu di l'inchiostru deve esse sigillatu per evità u sole direttu. A temperatura ùn deve esse micca troppu alta o troppu bassa.

A nostra sucietà esporta una grande quantità di inchiostri interni è esterni, cum'è inchiostru eco solvente, inchiostru solvente, inchiostru di sublimazione, inchiostru pigmentatu è hà più di 50 magazzini lucali à l'esternu. Vi pudemu furnisce cunsumabili in ogni mumentu per assicurà un travagliu senza interruzzione. Cuntattateci per uttene i vostri prezzi di inchiostru lucale.


Tempu di posta: Dic-15-2020