Benvenuti in i nostri siti web!

Quattru vantaghji di a tecnulugia di stampa inkjet piezoelettrica

Cum'è a sapemu tutti, a tecnulugia di inkjet in schiuma termica hà duminatu u mercatu di stampanti inkjet di grande furmatu per parechji anni. In fattu, a tecnulugia piezoelettrica à getto d'inchiostru hà lanciatu una rivoluzione in tecnulugia à getto d'inchiostru. Hè statu applicatu à stampanti desktop da un bellu pezzu. Cù u miglioramentu è a maturità di a tecnulugia, e stampatrici piezoelettriche di grande furmatu sò ancu esciute in l'ultimi anni.

Cum'è u nome u suggerisce, u principiu di a tecnulugia di inkjet di schiumatura termica hè di aduprà una piccula resistenza per riscaldà rapidamente l'inchiostru, è poi generà bolle da espulsà. U principiu di l'inchiostru piezoelettricu utilizza un cristallu piezoelettrico per impactà è oscillà un diafragma fissatu in a testa di stampa in modu chì l'inchiostru in a testa di stampa sia espulsu.

Da i principii sopra menzionati, pudemu riassumere i vantaghji di a tecnulugia di inkjet piezoelettrica quandu si applica à operazioni di stampa di grande furmatu:   

 

(1) Compatibile cù più inchiostri

L'usu di l'ugelli piezoelettrici pò esse più flessibile in a scelta di l'inchiostri di diverse formulazioni. Postu chì u metudu di inkjet di schiuma termica hà bisognu di scaldà l'inchiostru, a cumpusizione chimica di l'inchiostru deve esse currettamente accumpagnata cù a cartuccia d'inchiostru. Postu chì u metudu piezoelettricu à inchiostru ùn hà micca bisognu di scaldà l'inchiostru, a scelta di l'inchiostru pò esse più cumpleta.

A migliore incarnazione di stu vantaghju hè l'applicazione di tinta pigmentata. U vantaghju di l'inchjostru pigmentatu hè chì hè più resistente à i Radiazioni UV ch'è l'inchiostru à tintura (à base di tintura), è pò durà più longu à l'esternu. Pò avè sta caratteristica perchè e molecule di pigmentu in l'inchiostru pigmentatu tendenu à aggregassi in gruppi. Dopu chì e particelle sintetizate da e molecule di pigmentu sò irradiate da i raggi ultravioletti, ancu se alcune di e molecule di pigmentu sò distrutte, ci sò ancu abbastanza molecule di pigmentu per mantene u Culore originale. 

Inoltre, e molecule di pigmentu formanu ancu una retaccia cristallina. Sutta a radiazione ultravioletta, u reticulatu cristallinu si disperse è assorbe una parte di l'energia di u raghju, pruteggendu cusì e particelle di pigmentu da i danni. Sta funzione hè particularmente impurtante.

Benintesa, l'inchiostru pigmentatu hà ancu e so carenze, a più evidente di e quali hè chì u pigmentu esiste in u statu di particelle in l'inchiostru. Queste particelle spargeranu a luce è renderanu a foto più scura. Ancu se alcuni fabbricanti anu usatu in u passatu inchiostri pigmentari in stampanti inkjet di schiuma termica, per via di a natura di a polimerizazione è di a precipitazione di e molecule di pigmentu, hè inevitabile chì i so ugelli sianu intuppati. Ancu se riscaldatu, causerà solu l'inchiostru. A cuncintrazione hè più difficiule à capisce, è l'intuppamentu hè più seriu. Dopu à anni di ricerche, ci sò ancu alcuni inchiostri pigmentati migliorati per stampanti inkjet di schiuma termica nantu à u mercatu oghje, cumprese una chimica di l'inchiostru migliorata per rallentà l'aggregazione di particelle, è più Rettifica fine rende u diametru di e molecule di pigmentu più chjuche di a lunghezza d'onda tuttu u spettru per evità a sparghjera di a luce. Tuttavia, l'utenti anu segnalatu chì u prublema di ostruzione esiste sempre, o chì u culore di l'immagine hè sempre chjaru.

I prublemi sopratuttu saranu assai ridotti in a tecnulugia piezoelettrica di l'inchiostru, è a spinta generata da l'espansione di u cristalu pò assicurà chì l'ugliu sia senza ostaculi, è a concentrazione di l'inchiostru pò esse controllata accuratamente perchè ùn hè micca affettata da u calore. O, l'inchiostru più grossu pò ancu riduce u prublema di culore sordu.

(Dui) ponu esse dotati di inchiostru à elevatu cuntenutu solidu L'ugelli piezoelettrici ponu sceglie l'inchiostru cun un cuntenutu solidu più altu. Generalmente, u cuntenutu d'acqua di l'inchiostru adupratu in stampanti inkjet di schiuma termica deve esse trà 70% è 90% per tene l'ugelli aperti è cooperà cù l'effettu di u calore. Hè necessariu lascià abbastanza tempu per l'inchiostru per asciugà nantu à i media senza sparghje, ma u prublema hè chì questu requisitu impedisce à e stampatrici à inchiostru di schiuma termica di aumentà ulteriormente a velocità di stampa. Per via di questu, e stampanti piezoelettriche à getto d'inchiostru attuali nantu à u mercatu sò più veloci di e stampatrici à schiuma termica.

Siccomu l'usu di l'ugelli piezoelettrici pò sceglie l'inchiostru cun cuntenutu solidu più altu, u sviluppu è a produzzione di supporti impermeabili è altri consumabili saranu più faciuli, è i media fabbricati ponu ancu avè prestazioni impermeabili più alte.   

 

(2) L'immagine hè più viva

L'usu di l'ugelli piezoelettrici pò cuntrollà megliu a forma è a dimensione di i punti d'inchiostru, resultendu in un effettu di stampa più chjaru.

Quandu si usa a tecnulugia inkjet di schiuma termica, l'inchiostru cade nantu à a superficia di u mediu in forma di splash. L'inchiostru piezoelettricu à inkjet hè cumbinatu cù u mezu in forma di Lay. Applicendu a tensione à u cristallu piezoelettricu è adattendu u diametru di l'inchiostru, a dimensione è a forma di i punti d'inchiostru ponu esse megliu cuntrullati. Dunque, à listessa risuluzione, l'imaghjina prodotta da a stampante piezoelettrica à getto d'inchiostru serà più chjara è più strata.

 

(3) Migliurà è produce benefici

L'usu di a tecnulugia inkjet piezoelettrica pò salvà u prublema di rimpiazzà teste d'inchiostru è cartucci d'inchiostru è riduce i costi. In a tecnulugia piezoelectric inkjet, l'inchiostru ùn serà micca riscaldatu, accumpagnatu da a spinta generata da u cristallu piezoelettrico, l'ugello piezoelettrico pò esse adupratu permanentemente in teoria.

Attualmente, a sucietà Yinghe s'impegna per a produzzione di stampanti inkjet piezoelettriche più veloci è più precisi. Attualmente, a stampante 1,8 / 2,5 / 3,2 metri prodotta da a nostra sucietà hè accolta da a maiò parte di i clienti naziunali è stranieri. A nostra macchina piezoelettrica à getto d'inchiostru adotta in autumàticu L'assorbimentu di l'inchiostru è u sistema di raschiatura automatica assicuranu chì l'ugelli ùn sianu micca impediti è chì l'ugelli sianu sempre in bona cundizione. U sistema furnisce 1440 modi di stampa di alta precisione è alta precisione. L'utilizatori ponu sceglie vari materiali per a stampa. L'applicazione di u sistema di asciugatura tripla è di asciugatura à l'aria pò uttene istantanea A funzione spray è secca, costu di produzione ultra bassu, vi permette di ottene rapidamente è facilmente u ritornu.


Tempu di posta: Dic-15-2020