Benvenuti in i nostri siti web!

Cume mantene a testa di a stampante ragiunevolmente?

daying pic

Cum'è a cumpunente di core di a macchina di stampa inkjet, a stabilità di a testa di stampa determina indirettamente a qualità di a macchina. Quandu u costu fissu di a testa di stampa hè relativamente altu, cumu allargà a vita di serviziu di a testa di stampa, riduce u costu di rimpiazzamentu è u gradu di usura, è mantene a testa di stampa currettamente. Hè impurtante per i negozii di publicità è l'operatori di trasfurmazioni! Tutti ùn sò micca stranieri à stampà teste.
Cum'è a cumpunente di core di a macchina di stampa inkjet, a stabilità di a testa di stampa determina indirettamente a qualità di a macchina. Quandu u costu fissu di a testa di stampa hè relativamente altu, cumu allargà a vita di serviziu di a testa di stampa, riduce u costu di rimpiazzamentu è u gradu di usura, U mantenimentu ragiunevule di l'ugelli di a macchina à stampa inkjet hè assai impurtante per i negozii di publicità è l'operatori di trasfurmazioni!

Inchiostru per macchina da stampa inkjet

L'inchiostru è l'ugliu sò i dui fattori chjave per a stampa normale di a macchina da stampa inkjet è a resa stabile di u ritrattu. I dui interagiscenu trà elli è sò indispensabili. Dunque, per mantene l'ugliu in u megliu statu di stampa, ci sò certe esigenze per a qualità di l'inchiostru è u metudu di operazione di a macchina da stampa inkjet.

1. Pruibizione di u mischju: Ci sò parechje marche d'inchiostru nantu à u mercatu, è a cumpusizione di solvente d'inchiostru prodotta da ogni cumpagnia hè diversa. U mischju di diversi tippi è batch di inchiostri hè propensu à reazzioni chimiche, chì ponu causà cast di culore è perdita di culore, è causà a precipitazione per bluccà l'ugliu, Cusì hè pruibitu di mischjà inchiostri interni è esterni è inchiostri di diverse marche. 

2.Use qualità inferiore cun prudenza: L'inchiostru inferiore ùn hè micca à u standard in fluenza è riducibilità, chì influenzerà l'effettu finale di disegnu è a presentazione di l'ordine. E grande particelle di pigmentu ponu facilmente brusgià l'ugliu è causà usura permanente è cunsumu, allora ùn bramate micca u prezzu di l'inchiostru inferiore, Perchè a piccula perdita ùn vale micca a perdita. 

3. Sceglite l'uriginale: Hè megliu di sceglie l'inchiostru originale di u fabbricante di macchine da stampa inkjet, chì hè basicamente testatu da esperimenti è usu à longu andà. Hè cumpatibile cù a testa di stampa di a macchina di stampa inkjet è hè stabile è affidabile. U fabbricante furnisce una garanzia post-vendita à longu andà. Hè a scelta migliore per l'inchiostru di a macchina da stampa inkjet.

Funzionamentu di a macchina à stampa inkjet

1. Spegnimentu è sigillatura: Dopu avè finitu u travagliu di a macchina di stampa inkjet, assicuratevi chì a testa di stampa è a pila d'inchiostru sò strettamente cumbinate per isolà l'aria è idratà cumpletamente a testa di stampa per impedisce l'ingorghi di a testa di stampa. 

2.Protezzione di spegnimentu: Prima di rimpiazzà e parti o di fà una manutenzione nantu à a macchina di stampa inkjet, ricordate chì a macchina di stampa inkjet deve esse spenta. Ùn installate micca o smuntate à volontà.

3.Rimozione d'ogetti stranieri: Eccettu i consumabili di carta, hè pruibitu di piazzà altri oggetti stranieri nantu à a piattaforma di stampa di a macchina da stampa inkjet, chì causerà danni à l'ugliu durante u muvimentu.

4. Prevenite l'elettricità statica: Conservate i consumabili ragionevolmente per evità l'attritu è ​​a generazione di elettricità. A macchina deve esse cunnessa à a terra prima di l'usu, è i guanti protettivi devenu esse purtati quandu si tocca l'ugliu.

5.Mantenimentu: Se a testa di stampa hè rotta, prima scopre a so severità, è poi utilizate u metudu currispundente per risolve lu. Falla pianu pianu durante u prucessu di pulizia. Ùn furzate micca l'iniezione per causà danni permanenti à a testa di stampa.

Ambiente di macchina stampatrice

1.Temperatura è umidità: fate attenzione à a temperatura è l'umidità intornu à a macchina à stampa inkjet. A temperatura hè 15-30 gradi, è l'umidità hè trà 40% -60%. Se l'ambiente ùn risponde micca à i requisiti, pudete configurà condizionatori d'aria, deumidificatori, asciugacapelli è altri apparecchi Migliurà l'ambiente di travagliu.

2. Stabilità di tensione: In una varietà di attelli di trasfurmazioni di grande scala, hè cunsigliatu di cunfigurà un stabilizatore di tensione d'alta putenza per assicurà una pruduzzioni di tensione stabile durante u travagliu di a macchina di stampa inkjet, in modo chì a macchina di stampa inkjet pò esse pruduttu è trasfurmatu più stabile.

3. Riduce a polvera: In autunno, u clima hè seccu, ventu è menu piovosu, chì pò facilmente causà ventu, sabbia è polvere. L'ermeticità à l'internu ùn hè micca bona. A polvere entra in l'ugliu, in u pannellu è in parte di a stampante, pruvucendu interferenze di elettricità statica è ostruzione di l'ugliu. Dunque, pigliate e misure adatte. E misure di prutezzione sò assai necessarie.

A sucietà Yinghe furnisce varie marche di teste di stampante impurtate, cume Epson, HP, Canon, Muto, Ricoh, Xaar, ecc., Cun assicuranza di qualità, 100% impurtazioni novi è grandi quantità à un scontu.


Tempu di posta: Dic-15-2020